together we make a family. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van joell peters - WaarBenJij.nu together we make a family. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van joell peters - WaarBenJij.nu

together we make a family.

Blijf op de hoogte en volg joell

31 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

bon tardi (goedenmiddag)

vandaag alweer 7 weken op het eiland.
wat vliegt de tijd voorbij!
het lijkt wel alsof ik hier al jaren woon want je voelt je zo snel op je gemak hier op het eiland.
ondertussen heb ik weer een paar dingetjes meegemaakt hier en dat wil ik natuurlijk graag met jullie delen.

zo zijn Jacky en ik uiteindelijk via een zandweggetje op een heel mooi verlaten prive strandje uitgekomen. we hebben daar gesnorkelt en zagen daar een slang en heel veel zee-egels. ik natuurlijk gillen aangezien ik als de dood ben voor zee-egels (slechte ervaring door vroeger op een zee-egel getrapt te hebben)
er was daar geen schaduw dus na een paar uurtjes besloten we om een ander plekje op te zoeken.
we zijn toen richting westpunt gereden en zijn uiteindelijk terecht gekomen op Lagun.
we hadden dorst aangezien we natuurlijk niet genoeg drinken mee hadden dus gingen boven op de rots een drankje drinken!
WOW wat een geweldig mooi uitzicht hadden we vanaf daar!
ook zat er naast mij in ene keer een grote vriend. Jacky zo bang als wat weggerend van mijn nieuwe vriend meneer de Leguaan. (foto volgt)
uiteindelijk naar zeker 10 minuten jacky vertelt te hebben dat het beest niks deed en ver genoeg van haar was ons drankje verder opgedronken en daarna weer terug naar het strand gegaan om nog verder te bakken.
die avond hebben we gekookt en zijn we vroeg ons bedje in beland.
om vervolgens die zaterdag weer te gaan werken van 1 tot 9 en die avond fris en fruiting op een feestje te kunnen verschijnen...

zondag zijn we op Kokomo Beach beland. we zagen in de verte al slecht weer in de lucht hangen en en aangezien de ruiterwissers het niet doen van mijn auto konden we het niet veroorloven om een ongeluk te krijgen door wel eigenwijs die kant op te rijden en in een stortbui terecht te komen. want zoals ik al eerder vermeld heb komt het hier met bakken uit de lucht vallen als het eens een keertje regent!
maargoed we hebben lekker de hele dag op kokomo beach gehangen ..
eigenlijk was het ontzettend klein aangezien we daar alleen nog maar waren geweest met de fullmoon party en toen leek het gigantisch groot.
weer lekker gezwommen en bruin geworden. ( ondertussen zijn we negers)
ook heb ik die avond personal training gekregen van BEER. ja je hoort het goed, beer is een naam en ja ik heb gesport hier op het warme Curacao....
kei hard getraint en ontzettende spierpijn aan overgehouden.

maandag en dinsdag was ik vrij.
Jacky en ik zijn maandags wezen shoppen.
het is hier lasting om leuke kleren te vinden maar uiteindelijk is het me gelukt en heb ik een lange zwarte rok gekocht, een truitje, nieuwe bikini en als klap op de vuurpijl een leuke jumpsuit. waarom het een klap op de vuurpijl is kwam omdat we nadat ik de jumpsuit aanhad een gaatje hadden ontdekt.
zelf kostte de jumpsuit 65.- nafl (gulden) dat ging ik er natuurlijk niet voor betalen dus Jacky en ik hebben zoals je altijd in Turkije doet afgedingt.
uiteindelijk heb ik de jumpsuit meegenomen voor 52.- nafl

dinsdag zijn we wezen chillen op mambo beach.

woensdag kregen we te horen dat er onverwachts 2 mensen naar huis moesten.
we zijn toen in totaal met 24 man uiteten geweest bij het wilhelminaplein.
ik had een heerlijke Juliana op (de namen hier zijn allemaal van koningklijke afkomst) en het was erg lekker.
ook met zn alle een foto gemaakt want we zijn toch samen een familie geworden!

nadat ik donderdag klaar was met werken en bijna thuis was begon brum (de auto) kuren te krijgen.
in ene keer ging brum niet meer in zn versnelling en kon ik niet meer vooruit komen.
ik als autokenner (ja dat ben ik echt, dankjewel daarvoor Roel) wist natuurlijk dat dit niet goed was, maar ik moest toch echt thuis komen om die man van mn brummetje te bellen.
vervolgens na lang ploeteren met de koppeling en in een automaat gereden te hebben omdat de auto wel uiteindelijk weer in zn versnelling stond en gas bleef geven terwijl ik op de rem drukte thuis te zijn gekomen heb ik snel die meneer opgebeld.
eerst zij hij dat er niks was met de auto en hij had er een monteur in laten rijden, uiteindelijk gaf hij toe en krijg ik dan toch een nieuwe auto.

zaterdag staat er hier een geweldig feestje voor de deur.
dimitri vegas en like mike komen op bezoek bij kokomo beach.
dat zijn de 2na beste DJ's van de wereld.
we gaan daar heen met een partybus en van te voren gaan we een uur onbeperkt drinken.

mijn weekend wordt dus mijn brakdag.

fijne avond voor jullie en tot de volgende keer!!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

joell

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 4121

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 21 Maart 2014

wat een geregel!

Landen bezocht: