Wonen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van joell peters - WaarBenJij.nu Wonen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van joell peters - WaarBenJij.nu

Wonen

Blijf op de hoogte en volg joell

08 Juni 2015 | Curaçao, Curaçao

Lieve allemaal.

Ik woon alweer bijna 9 maanden op dit mooie eiland.
Wat vliegt de tijd toch voorbij!

Ik heb dit keer weinig meegemaakt dus dit wordt geen uitgebreid verhaal!

Zo ben ik 15 april teruggevlogen naar Nederland om de bruiloft van mn lieve zus mee te maken en om mn lieve vrienden, familie en vriendje weer in de armen te kunnen nemen!

De eerste 3 dagen ben ik bij mn lieve vriendje Rick geweest omdat ik mn zus ging verrassen dat ik eerder thuis kwam.
We hebben in die 3 dagen leuke dingen gedaan.. Onderandere dingen kopen voor ons huisje hier op Curacao!

Op 30 april was de bruiloft en ik heb mn zus nog nooit zo mooi gezien.
Ik mocht haar haar en make up doen, en ze zag er echt uit als een prinsesje!
Het was een mooie dag met veel zon en alle dierbare mensen om dr heen!

9 mei vloog ik weer na huis na 3 hele fijne weken in Nederland te zijn geweest.
In het begin voelde het raar. Vooral omdat je weet dat je alweer afscheid moet nemen van iedereen en ze verlopig niet ziet!

4 juni was het dan eindelijk zo ver.. Rick die mij achterna kwam!
De hele week kon ik nergens anders meer over praten!
Uiteindelijk heeft Rick helaas wel 3 uur vertraging gehad. Dus ipv dat hij om 18.30 landde, landde hij pas om 21.06 en kwam die pas om 22.00 de gate uitlopen. We gingen direct door na huis om nog wat te eten want dat hadden we nog niet gedaan en zijn toen gaan slapen.
De afgelopen 4 dagen was ik lekker vrij zodat ik Rick weer een beetje t eiland kon laten zien en we nog wat dingetjes konden kopen. We hebben een nieuwe magnatron, strijkijzer en waterkoker gekocht! Pff wat een dure grap is dat zeg!
Op jezelf wonen is leuk, maar kost helaas klauwen vol met geld.

Met de katten gaat ook alles nog goed en gelukkig vinden ze Rick ook aardig!
Ze worden al groot en eten mn hele portomonee leeg!

Ik weet niet wanneer ik weer wat ga schrijven, maR dat merk je vanzelf wel!

Ayo dushi's en tot de volgende x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

joell

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 926
Totaal aantal bezoekers 4133

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 21 Maart 2014

wat een geregel!

Landen bezocht: