wat een geregel - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van joell peters - WaarBenJij.nu wat een geregel - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van joell peters - WaarBenJij.nu

wat een geregel

Blijf op de hoogte en volg joell

27 Augustus 2014 | Nederland, Bemmel

voordat ik naar Curacao ga, moet er natuurlijk nog veel geregeld worden.
huisvesting, werk, vergunningen, paspoort maar vooral m'n ticket!
ik wordt er nu al helemaal gek van....
wat zou ik blij zijn als ik op m'n luie stoel achterover kan leunen en uit kan kijken naar een groot nieuw avontuur!

via deze site wil ik jullie op de hoogte houden over alles wat ik ga beleven en ga meemaken!
ik hoop dat jullie zullen genieten van m'n reisverslagen & vooral erg jaloers gaan worden.
misschien tot daar?
en anders tot over 'n halfjaar ...


''laat al mn gebeden uitkomen''

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

joell

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 4138

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 21 Maart 2014

wat een geregel!

Landen bezocht: