wat vliegt de tijd voorbij... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van joell peters - WaarBenJij.nu wat vliegt de tijd voorbij... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van joell peters - WaarBenJij.nu

wat vliegt de tijd voorbij...

Blijf op de hoogte en volg joell

21 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

hallo,

jullie denken allemaal dat ik alles ben vergeten wat er in nederland is gebeurt door alle 'leuke' fotos, maar ook jullie mogen weten dat ik er nog erg mee zit en dat ik mezelf nog vaak zat in slaap huil.
ik probeer daarom om er hier een mooie tijd van te maken en om mijn gedachten op 0 te zetten en mijn rust weer te hervinden.
want uiteindelijk weet ik wat ik wil !!!

oke nu over mijn verblijf hier:

sinds vorige week heb ik een autootje dus nu kan ik mooi overal heen crossen.
hier zit namelijk alles ver bij elkaar vandaan waardoor een auto niet overbodig is en met mn werk is het gemakkelijker aangezien de bussen hier komen en gaan wanneer ze zelf willen.

mijn eerste werkweek was eventjes wennen naar 3 weken vakantie gehouden te hebben.
maandag moest ik gelijk van 1 tot 9.
natuurlijk erg veel moeten onthouden en geleerd.
verder de week gewoon lekker gewerkt en al wat klantjes geknipt!

op de dagen dat je vrij bent ga je hier meestal naar het strand.
we zijn naar de grote knip geweest en daar ben ik van een 10 meter hoge rots gesprongen. dat was echt super gaaf, maar doodeng!
ook zijn we naar een standje genaamd lagun geweest.
het bleek dat je daar een wilde schildpad kon zien.
rond 15.10 waren we lekker aan het snorkelen en eigenlijk hadden we de hoop al opgegeven totdat ik in ene keer iets zag bewegen.
in eerste instantie dacht ik dat het een Rog was aangezien ik die die ochtend al had gezien, maar het was de schildpad.
ik kon dat beest bijna aanraken zo dichtbij was ik!.

verder weer een top feestje gehad in bermuda. dat is een grote binnen en buiten discotheek waar er erg goede muziek wordt gedraaid.
het leuke van hier is dat zelfs de mannen dansen en je niemand aan de bar ziet hangen om bier te drinken.
de mixdrankjes zijn hier erg duur (4 muntjes) dus tegenwoordig ben ik ook maar overgegaan naar het bier. (2 muntjes)
jaja goed he lotte dat ik nu bier lust ;)

zondag op maandag nacht heeft hier hier heel hard geregend waardoor ik op mn vrije maandag niet naar het strand kon met Beer en Lisa.
toen zijn we lekker bij een lokaal restaurantje wezen lunchen en heb ik patat met gestoofde kipsate op.
daarna zijn we gaan suppen... voor degene die niet weten wat dat is zal ik het eventjes uitleggen.
je gaat als het ware op een surfplank staan. je krijgt dan een peddel mee waarmee je vooruit komt.
als er wind tegen staat is het extra lastig en erg vermoeiend in de armen.
het blijkt dat er daar iedere maandag om 18.00 een supavond wordt gehouden waar je gratis aan kan deelnemen.
je gaat dan over zee met wind tegen suppen.
het lijkt me erg mooi aangezien je dan ook de zon onder ziet komen!
dus heb ik besloten om het op de maandagen dat ik kan te gaan doen.

verder moet ik deze week werken en vrijdag en zondag ben ik lekker vrij.
Jacky en ik willen vrijdag iets leuks gaan doen samen.
we denken eraan om naar playa fuerte (weet niet of dat ik het goed schrijf) te gaan om daar lekker te gaan zwemmen en van een 15 meter hoge rots af te duiken!

verder zijn de plannen nog beperkt.
we zien het hier wel dag op dag.


het ga jullie goed daar in het kikkerlandje.
ayo......




  • 22 Oktober 2014 - 00:00

    Marieke Tieben:

    Leuk om af en toe wat van je te lezen Joell! De kinderen missen je! Heel veel plezier daar en geniet vooral van de mooie dingen in je leven op het moment. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

joell

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 4134

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 21 Maart 2014

wat een geregel!

Landen bezocht: